اسرة مارمينا للمعاهد بسوهاج


    لعبة السجن

    شاطر

    gogo9188

    ذكر
    عدد الرسائل : 257
    العمر : 30
    نقاط : 473
    تاريخ التسجيل : 14/12/2008

    لعبة السجن

    مُساهمة  gogo9188 في الخميس نوفمبر 05, 2009 10:56 am

    لعبه بسيطه وممتعه في نفس الوقت...

    كل ما هو مطلوب منكم ...

    ان تختار أحد الاعضاء وتضعه في السجن

    وبعد ذلك يأتي من يفك أسر هذا العضو....بشرط أن يضع مكانه عضو آخر...

    وهكذا....وسنرى من أكثر الأعضاء دخولا للسجن.... ( مين اللي وش تشرد يعني

    gogo9188

    ذكر
    عدد الرسائل : 257
    العمر : 30
    نقاط : 473
    تاريخ التسجيل : 14/12/2008

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  gogo9188 في الخميس نوفمبر 05, 2009 11:02 am

    مثلا انا حا ادخل مين مين مين مين ياواد يا جورج حبيب قلبى (ترنك)
    اللي يجي بعدي لازم يكون طبعا غير (ترانك)ويطلع(ترانك)ويدخل حد بداله ههههههه ( ياتري حا تصعب علي حد في المنتدي ويطلعك ولا حيسبوك محبوس حنشوف )
    avatar
    بنت الفادى المخلص

    انثى
    عدد الرسائل : 908
    العمر : 29
    نقاط : 1348
    تاريخ التسجيل : 03/08/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  بنت الفادى المخلص في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 2:22 pm

    معلش زى بعضة اخرج ترانك وادخل جزرايا
    لما نشوف اخرتها اية
    avatar
    سات مارمينا

    ذكر
    عدد الرسائل : 429
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : خدمة معاهد
    نقاط : 806
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  سات مارمينا في الثلاثاء ديسمبر 01, 2009 3:02 pm

    وانا اطلع جزرايا ودخل جورج اي خدمة
    avatar
    trank
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 1873
    العمر : 29
    نقاط : 3764
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  trank في الثلاثاء ديسمبر 01, 2009 4:13 pm

    لاااااااااااااااااعيب جورج يالهوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى دة حبيبى لأ انا اطلع جورج وادخل مشرفتنا katy

    gogo9188

    ذكر
    عدد الرسائل : 257
    العمر : 30
    نقاط : 473
    تاريخ التسجيل : 14/12/2008

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  gogo9188 في الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 2:03 pm

    يااااااااااااااااة فعلن المثل الى بيقول من حفرة حفرة لائخية وقع فيها شكرا يا ترنك وماشى يا كاتى لما اشوفك

    انا هعمل باصلى وطلعك ودخل ميكولى يالة
    avatar
    سات مارمينا

    ذكر
    عدد الرسائل : 429
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : خدمة معاهد
    نقاط : 806
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  سات مارمينا في الجمعة يناير 01, 2010 11:35 pm

    هههههههههههههههه وانا هطلع ميكي عشان دي حبيتبي وهدخل تررررررررررررنك
    وريني مين هطيعلك بقي

    mrks

    ذكر
    عدد الرسائل : 7
    العمر : 26
    نقاط : 7
    تاريخ التسجيل : 30/12/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  mrks في السبت يناير 02, 2010 6:22 am

    ترانك ده حبيبى وانا اخرجه على مسئوليتى وادخل مشرف تنا katy
    avatar
    سات مارمينا

    ذكر
    عدد الرسائل : 429
    العمر : 30
    العمل/الترفيه : خدمة معاهد
    نقاط : 806
    تاريخ التسجيل : 27/02/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  سات مارمينا في السبت يناير 02, 2010 11:15 am

    ÷ههههههههههههههههه داانت لسه جديد وداخل سخن اوي
    حد يطلعني يا جدعان
    avatar
    trank
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 1873
    العمر : 29
    نقاط : 3764
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  trank في الأحد يناير 03, 2010 4:34 pm

    ونحب نرحب بمشاركة العضو mrks تطليعة ليا من السجن
    وثانيا اشكرك مشرفتنا لاختيارها ليا فى الدور بس من حفر حفرة لاخية وقع فية
    وثالثا اطلع انا مشرفتنا الكبيرة katy وندخل بنت الفادى المخلص
    avatar
    rashel

    انثى
    عدد الرسائل : 75
    العمر : 34
    نقاط : 98
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  rashel في الإثنين يناير 25, 2010 8:22 am

    وانا هطلع بنت الفادي وادخل mrks
    cheers
    avatar
    trank
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 1873
    العمر : 29
    نقاط : 3764
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  trank في الثلاثاء يناير 26, 2010 8:22 am

    ههههههههههههههههه هادخلى mrks طيب انا اطلعة وادخل مين ياترى rashel


    _________________
    الرب يقاتل عنكم وانتم صامتون




    لا تقرا وترحل مشاركتك تسعدنى


    صلو من اجلى
    avatar
    ايمان الديب

    انثى
    عدد الرسائل : 70
    العمر : 31
    نقاط : 66
    تاريخ التسجيل : 14/12/2008

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  ايمان الديب في الأحد فبراير 07, 2010 3:36 pm

    وانا اطلع rashel وادخل ممممممممممم ترنك ياللا اى خدمة

    mrks

    ذكر
    عدد الرسائل : 7
    العمر : 26
    نقاط : 7
    تاريخ التسجيل : 30/12/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  mrks في الأحد فبراير 07, 2010 5:44 pm

    تانى ترانك هو مفيش حد غيرة بس انا اطلعة وادخل مين ياترى ندخل ايمان الديب
    avatar
    trank
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 1873
    العمر : 29
    نقاط : 3764
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  trank في الأحد فبراير 07, 2010 5:58 pm

    نشكر العضو mrks على التعاطف معايا ونطلع ايمان من السجن بس ياريت يا ايمان تاخدى بالنصيحة من حفر حفرة لا اخية وقع فية بس ولا يهمك مبروك البراءة وندخل مين ياترى ياترى ندخل مايكل ملاك لوقا


    _________________
    الرب يقاتل عنكم وانتم صامتون




    لا تقرا وترحل مشاركتك تسعدنى


    صلو من اجلى
    avatar
    ايمان الديب

    انثى
    عدد الرسائل : 70
    العمر : 31
    نقاط : 66
    تاريخ التسجيل : 14/12/2008

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  ايمان الديب في الأحد فبراير 07, 2010 6:01 pm

    ههههههههههههههههههههه ماشى ماشى يا ترنك

    هطلع مايكل وادخل ممممممممممممممممممممم على فكرة انا مش بخاف من التهديد عموما هدخل كاااااااااااااااتى Very Happy
    avatar
    katy

    انثى
    عدد الرسائل : 408
    العمر : 31
    نقاط : 1026
    تاريخ التسجيل : 07/01/2010

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  katy في الإثنين فبراير 08, 2010 3:39 am

    كاتي حبيبت قلبي اناهطلعها بس هدخل مين مين اممممممممممممممم
    ايمان الديب
    avatar
    مايكل ملاك

    ذكر
    عدد الرسائل : 148
    العمر : 33
    نقاط : 170
    تاريخ التسجيل : 08/01/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  مايكل ملاك في الأربعاء فبراير 17, 2010 4:55 am

    شكرا يا ترانك انك دخلتني السجن علشان انا محتاج فتره استرخاء ونقاهه
    avatar
    مايكل ملاك

    ذكر
    عدد الرسائل : 148
    العمر : 33
    نقاط : 170
    تاريخ التسجيل : 08/01/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  مايكل ملاك في الأربعاء فبراير 17, 2010 4:58 am

    عاوز حد يطلعني من السجن علشان اروح اجتماع الاسره
    avatar
    katy

    انثى
    عدد الرسائل : 408
    العمر : 31
    نقاط : 1026
    تاريخ التسجيل : 07/01/2010

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  katy في الأربعاء فبراير 17, 2010 5:49 am

    اوبااااااااا البوص في السجن انا هطلعه وادخل ترانك
    avatar
    ابن المسيح
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 116
    العمر : 29
    نقاط : 144
    تاريخ التسجيل : 30/12/2008

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  ابن المسيح في الخميس فبراير 25, 2010 8:43 am

    انا حطلع ترانك وحدخل ام ام ام اندرو جرافك علشان يفضالى الجو فى شغل الجرافك اى خدمة
    ابن المسيح
    avatar
    shero

    ذكر
    عدد الرسائل : 223
    العمر : 30
    نقاط : 345
    تاريخ التسجيل : 12/02/2010

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  shero في الثلاثاء مارس 02, 2010 3:30 am

    انا هطلع اندرو ودخل ابن المسيح معلش يا بيتر شده وتزول
    هههههههههه
    avatar
    trank
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 1873
    العمر : 29
    نقاط : 3764
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  trank في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:02 am

    هههههههههههههههههههههههه من اولها كدة ابن المسيح يخش السجن انا اطلعة والشدة راحت وادخل مين ادخل مين
    هادخل العضوة noor seen  وشدة وهاتعدى


    _________________
    الرب يقاتل عنكم وانتم صامتون




    لا تقرا وترحل مشاركتك تسعدنى


    صلو من اجلى
    avatar
    shero

    ذكر
    عدد الرسائل : 223
    العمر : 30
    نقاط : 345
    تاريخ التسجيل : 12/02/2010

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  shero في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:12 am

    انا هخرج noor seen
    وادخل mrks معلش بقى شده وتزل


    هههههههههههههههه
    avatar
    trank
    مشرف1
    مشرف1

    ذكر
    عدد الرسائل : 1873
    العمر : 29
    نقاط : 3764
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: لعبة السجن

    مُساهمة  trank في الأحد مارس 07, 2010 2:44 am

    ههههههههههههههههههههههههههههههه شدة وتزول يابنى وانا اطلعة وادخل مين مين ندخل katyn وشدة وتزول


    _________________
    الرب يقاتل عنكم وانتم صامتون




    لا تقرا وترحل مشاركتك تسعدنى


    صلو من اجلى

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء ديسمبر 12, 2018 3:57 pm